5/12/2009

jednośladowce..

 
Posted by Picasa

23.55 no moze coś naskrobie sobie..dużo przemyśleń różnych, ale wspomne choc o jednym lub raczej jednych z wielu,czyli o motorach..jakże nic nie napisać jak mnie ten lakier razi w świetle słońca siedząc sobie na siedzeniu wyciągniętym z luczidy pod okienkiem..tak więc małżo jedna ,nie ściemniaj mnie i iroli,że jawa to polski produkt!a właśnie,że nie!czeski jak krecik we własnym czarnym futerku,czechosłowacki produkt..i jeszcze ta pod okienkiem przemalowana z czerwieni na krem,już nie orginał..ale jakie cuda widziałam na giełdach..jawa z koszem,no super pomysł na ślub lub atrakcje turystyczną..

a więc jawa zastępcza ,bo honda dominator sie rozpadł(a)? i nie dała rady na 400km odcinku drogi..też przemalowana z czerwieni tym razem na czerń..już nie orginał,co te chłopaki mają do tego koloru?czerwień jest niezła,a oni maskują sie ,czernią na asfalcie w słoneczny dzień i kremem w śniegu lub na pustyni heh ale tam raczej by ugrzązła szybko..

no i bmw..nie pamietam co tam stało dokładnie,ale ładne nie było i przejechałam sie raz tylko po plaży,bo nie było jak..i zostało sprzedane..a propo: bmw z koszem to mi sie marzy :)tak razem ,rodzinnie..a małżowi marzy sie raczej coś indywidualnego..ktm..motor jaki chce nie jest już w produkcji..tylko jak mu sie rozkraczy taki używany pod którymś pikiem w bylym zsrr to bedzie bidnie..a więc mam konkurentki i konkurenta..ktm to raczej męski osobnik hehe..jawa dosyć stara i wyblakła a o dominatorze tez wolalabym zapomniec..stawiam na bmw,niemiecki dobry sprzęt,ktm też niemieckojezyczny?
poniżej filmy o dreamerach :na co taki motor i kto sprawił,że kolejne motory się przefarbowywały..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki