3/26/2009

edith piaf..


przez ostatnie dwa wieczory ogladalismy historie zycia wrobelka..pieknie zrobiony film..wart zatopienia sie w nim po uszy..i ta piosenka..




nie, nic a nic, nie, nie żałuję niczego
ani dobra, które mi uczyniono, ani zła,
już jest mi wszysko jedno

nie, nic a nic, nie, nie żałuję niczego
to spłacone, zamiecione, zapomniane,
nie obchodzi mnie przeszłość

rozpaliłam ogień moimi wspomnieniami
moje troski, moje przyjemności, juz ich nie potrzebuję

wymiecione miłości i drżenie ich głosu
wymiecione na zawsze, zaczynam znów od zera

nie, nic a nic, nie, nie żałuję niczego
ani dobra, które mi uczyniono, ani zła,
juz jest mi wszystko jedno

nie, nic a nic, nie, nie żałuje niczego
bo moje życie, moje radości zaczynają się dziś z tobą


Niczego nie żałuję - Edith Piaf / La Mome

„Całe jej życie to zemsta za upiorną młodość”, mawiał jej przyjaciel, dyrektor Olimpii, Bruno Coquatrix. Jej matka, pochodząca z Kabylii (Algieria), nie chce o niej słyszeć, a ojciec nie może się nią zajmować. Mała Edith Giovanni Gassion spędza pierwsze lata życia u babki, właścicielki podejrzanego hoteliku w Normandii, dopóki ojciec, wędrowny „człowiek-guma” nie zabierze jej w trasę, by zbierała pieniądze pod koniec jego występów. Niezwykły los tej maleńkiej kobiety, która stała się największą damą francuskiej piosenki.

obsada: Marion Cotillard, Sylvie Testud, Pascal Greggory, Gerard Depardieu, Emmanuelle Seigner
twórcy: reżyseria: Olivier Dahan, scenariusz: Olivier Dahan, Isabelle Sobelman, Olivier Raoux
zdjęcia: Tetsuo Nagata, muzyka: Christopher Gunning
szczegóły: dramat, Francja, 2007, 140 min

i dzisiaj marek kupil mi kejta,moj wlasny zolty latawiec..2,5 metra komorowka,ale ciaga niezle..yupi..o desce nawet nie mysle..trzeba opanowac najpierw latawca,potem decha ,kask i jazda po plazy..aaa..oo dowiedzialam sie przed chwila ,ze bedzie moj jak zdam terotyczny egzamin na prawko ...buu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki