10/30/2008

pierwsze foty i montaze..irlandia 2006..


gora z tecza tanczy..

dlaczego
nie kwadratowa
nie biala
nie czarna
jest
miloscia
spelniona
pomiedzy
sloncem
a
deszczem

moje pierwsze foty to te robione aparatem hp ,kwiaty i jeszcze raz kwiaty,jest tez malutki macius chyba mial ze 3 lata,i z 2006 irlandia z mruwa(tym razem cannon g6 za pierwsza niemiecka wyplate kupiony) ,mieszkalismy ze 2 miechy w aucie i zobaczylam niezly kawalek wyspy..krotkie opisy i pare slow na wiekszosci fotek z tego okresu..moja pierwsza galeria,w tym czasie zmontowalam tez ze 4 filmiki robione 30sek ujecia aparatem g6..tak powstalo pogodno w cork(koncert),i inne ujecia..pierszy filmik zrobilam darmowym 30 dniowym programem w dwa dni,a potem juz poszlo..nie sa najwyzszej jakosci bo pojecie blade o montazu i same filmiki 30 sek trudno polaczyc w calosc jezeli byly z koncertu wiec wyszlo jak wyszlo..reszte moze sie da wrzucic jeszcze ,ale nie jestem pewna..z jarkiem perkusista pogodno i nie tylko znamy sie juz kupe lat,pamietam jak zaczynal grac paleczkami na poduszkach i czasy w jednej szkole kiedy kazdy chcial zakladac zespol,on cos tam gral z jakimis kolesiami a mi sie marzyl zespol samych lasek wtedy..ale to w innym poscie ta historia..z jarkiem razem pracowalismy pol roku przy wyrabianiu pizzy hehe..a marcina macuka (gitara,spiew,klawisze)mama uczyla mnie polskiego w szkole,no i wszystkie laski szalaly za nim w podstawowce, bo mial takie urocze doleczki w policzkach jak sie usmiechal..no i sie kiedys upilismy razem z jarkiem przy wyrabianiu tej pizzy wscieklymi psami,ale chora bylam na drugi dzien i jeszcze mi sie sanepid na moim wielkim kacu dobijal do lokalu..musialam sie niezle kryc wtedy i nie otwierac lokalu..smiesznie bylo..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki