3/04/2010

wloczykije jak sie wam zyje?

cos napisze po przerwie..chociaz przerwy nie ma ciagle w biegu albo wylegiwanie sie dlugo w lozku i potem z poludnia ten bieg,pozne chodzenie spac dobrze mi nie robi..i sie nie wyrobilam niestety zeby arka na spacer zabrac,bo zaraz fryzjer,jak tego nie lubie,siedziec 3 h i sie gapic na siebie z folia na glowie i milaczec raczej,bo nie traktuje fryzjera jako psychologa to sie nudze okropnie :)wiec zaraz pedze a w chwile czasu napisze co bylo i dzialo sie..siedzimy w gryfinie z arkiem,a raczej odczuwam jego brak,bo jest u babci ,ktora dobrze sie nim opiekuje,i nie mam stresu z tym zwiazanego ze jest mu tam bardzo dobrze,moze tylko teskni za mama i tata..wczoraj caly dzien w szczecinie,od 6 rano nie spalam,w biegu skok do auta i juz mkniemy do szczecina z marlenka,ona po jakies wyniki a mnie sprawy urzedowo-specjalistyczne czekaja..waly chrobrego 4 dzwonie do kuzynki,ona inspektorat wojewodzki budowalany,doktora robi,ma swoj pokoik i jako ze tam paszporty zalatwiaja probuje pomoc w szybszym obrocie spraw..zdjecia nasze nie przeszly bo od razu czarno biale zrobilismy,ale sie okazalo ze na miejscu wiec szybko sprawe zalatwilismy z fotami,oczywiscie nie wyszly juz tak fajnie,bede sie wsydzic za nie nastepne 10 lat,przy tej akcji z paszportem juz trzeba oddawac swoje odciski palcow wskazujacych lewj i prawej reki,nastepnie powody czemu chcesz szybciej paszport wiec bez sciemniania czego nie lubie bardzo pisze prosto i na temat podlaczajac kopie powrotu do irlandii za 2 tyg i bilety do biszkeku,ze wize potrzebuje wyrobic szybciej..ano paszport w ie kosztuje ponad 100e a w polandii 140zl wiec umowmy sie jak ktos nie pracuje to musi sie gimnastykowac finansowo..wiec wszystko zalatwilam teraz czekam moze sie uda..jak nie to wiadomo koszta wzrosna wizowe niestety..potem mialam sporo czasu i wciagnelo mnie centrum handlowe i nic mi sie nie podobalo,ale oczywista ze plakalam ze nie mam w czym chodzic,wiec pomierzylam pokombinowalam i kupilam dzinsy za male rurki obcisle koloru czerwonego i jasno szarego do tego bluza granatowa i jeszcze wypatrzylam do nowego swierzego stajlu wiosennego kurtke ze skory eko ale rozmiaru nie bylo,34 gora,4 litery moze i wiekszy rozmiar aczkolwiek wiem ze schudne prze nastepne 6 miesiecy sporo..wiec sie dopasuje do spodni heh..zreszta one mi przypominaja moje zajawki punkowe jak mialam 16 lat..nie moge cos wyrosnac ze stylu gimnazjalnego,szukam nawet fajnych trampek..no to jedziemy dalej..ten sam dzien sroda juz po zakupach,cisne do ulki zeby zobaczyc jej szkrabice,jest cudowna piekna i grzeczna..poprzytulalam i ponosilam i chcialabym miec grzeczna coreczke kiedys..potem ulka zawiozla mnie do cliniki na mickiewicza i tam dr sledz obejrzal i zbadal moje nogi..klonu mnie nie zabierze jak nie zoperuje..wiec sprawa jest grubsza,lasera nie bedzie w moim przypadku,bedzie podwiazanie,zarosniecie 1 trzeciej odcinka zyly i wcisniecie pianki ,i troche powyrywanie z podudzia zylek..juz chcial mnie ciac w piatek..ale nie mam kasy 1900zl..buu,wozek prawie sprzedalismy ale sie nie podoba bo rdza na nitach(w ie zardzewieje wszystko w ciagu 6 miesiecy,efekt wilgoci)i cos tam cos tam,wiec stan wozka ze stanu bardzo dobrego wedlug osob trzecich jest jak po eksploatacji blizniakow prze 3 lata,no tak ale mieszkamy na wsi i w domu z arkiem tez nie siedzielismy i styl wozka do tego jest przeznaczony,nie jest on sklepowa spacerowka..wiec go bierzemy spowrotem i przechowuje w ostatecznosci dla siostry arka :)no ale tym sposobem tez nie zoperuje nogi w tej chwili..z operacja wiaza sie i inne koszta..szczepionka przeciw zoltaczce,moglabym bez,ale mialabym podpisac oswiadczenie ze w razie czego nie ich wina(no to juz przesada)na 500 przypadkow 1 zachorowalnosci..doktor wymienil ze bedzie uzywanych 8 narzedzi w tym 6 wielokrotnego uzytku,ze swiadomoscia stanu juz i tak nie wesolego mojej watroby nie zaryzykuje z zoltaczka..wiec szczepienia,nie jest to zgodne z moimi wenetrznymi przemysleniami,myslalam o laserze wiec byloby ok,ale teraz?po 2 szczepionce mozna noge ciac,czyli po 5 tygodniach..po operacji mam tydzien zeby moc dopiero lkeciec do ie i z miesiac zeby isc w gory,lekarz mowi zeby noscic rajstopy uciskowe,ale wciskaj rano w namiocie jak juz pewnie obrzeki sa rano,buty ledwo sie ubiera,oj nie wiem..bedzie ryzyko..poczytalam w gazetce w horoskopie ze w polowie roku moge liczyc na swoj wlasny wyczyn sportowy to sie biore za trening,chcialabym wejsc ..ale ostatni rajd pokazal ze jestem cienka,nie kondycyjnie co nawalaly mnie po 5,5 h stawy biodrowe i krzyz,fakt ze nawet na spacery nie wychodzilam od grudniowych swiat to moze dlatego..a i nie skonczylam rajdu,nie przygotowalam sie wcale,spocilam sie,i wogole,wyszlo ze szlam w grupie sama..znaczy na liscie mozna w parach lub pojedynczo wiec sama bylam na liscie a szlam z natalka (2 lata bezruchu)i krzyskiem(brat marka)..krzychu meczyl sie z nami bo jest koniem jak marek..po dojsciu do punktu stop mial ambicje biec i zaliczyc wszystko,mi bylo cholernie przykro,bo sama nie poleze do lasu nie znajac sie na nawigacji..potem mi przeszlo i juz sie cieszylam ze bede na chodzie jako tako na nastepny dzien..krzysiek wiec konczyl bez 2 blondynek ale z psem arvonem..zrobil po punkcie stop wszystkie punkty w dobrym czasie,o 6 rano byl na mecie,troche mial historii,snieg po pas od razu po punkcie stop,wiec sie cieszylysmy ze nie poszlysmy jednak..a potem walka z psem ktory przeskoczyl plot ,zeby dorwac arvona..itp..w kazdym badz razie ukonczyl na 19 miejscu..gdyby nie szedl z nami moglby spokojnie zajac 3 miejsce..gratulacje..wygral koles co w tamtym roku i zawarlam z nim znajomosc facebookowa..narzekal na nazwy punktow,i po przeczytaniu wybuchlam smiechem hehe,nawet nie wiedzialam o tych nazwach bo krzychu mial swoja i moja karte do podbijania,i mialysmy caly czas isc zeby nie tracic czasu..objasnilam 2 nazwy i przemk dolaczyl i tez zdradzil z czym sie wiazaly,moglaby powstac historia tych nazw..nanga parbat 666,drzewo yol yol..wracajac do wloczykija odbyly sie 3 prezentacje irlandzkie powiedzmy(zamieszkanie):waldas zrobil 2 wideo z eksploracji jaskin irlandi i trawersu khan tengri czapy..wyszly wysmienicie..nasza tez poszla,inaczej sie ogladalo po raz 20ty ten film ale pierwszy w kinie..zabralismy arka,podtancowywal wydzieral sie tata ,mama ,smial siei klaskal..wybiegal z mackiem z sali pobiegac po schodach..przyszli tez znajomi,ale niewielu,impreza byla platna,nikomu raczej nie mowilam,moze dlatego:)podobal sie oczywiscie moment pocalunku,no i wypadek tez wyciszyl sale..na mnie ciagle dziala moment cisniecia mojego pod gore na 1300m .n.p.m w kolnierzu na szyi..to chyba ta muzyczka w tle kreci mi lze w oku..przypomina jak bylam zmeczona potwornie i szorstkosc o ktorej na koncu wspomina klon..po prezentacji byly pytania..marek niezle sobie radzil,mnie szlo ciezej,bo gadaj to sali pelnej ludzi z mikrofonem pierwszy raz,jak cale zycie tego unikalam..zawsze nawet na koncu na apelach itp..bylam wstydliwa osoba..ale poszlo,rano bylismy w radiu szczecin gdzie mialam z markiem rozgrzewka(radio szczecin sobota 6 marzec o godz 13.05 marek opowiada o podrozach,ida duka o el camino)na szczesie nie bylo pytan osobistych tylko techniczne wiec jestem zadowolona..po prezentacji sprzedaz ksiazki marka i 3 filmow,najwiecej poszlo dvd z el camino i calych zestawow wiec jestem zadowolona,na 1/4 butow na wyprawe jest i nie ma,lekarz mi zabral juz z tego polowe za 20 min pracy,i chce tyle ile kosztuja buty wyparawowe..no ale coz trzeba miec zdrowe nogi zeby do nowych buto je wlozyc..i zeby te nogi daly rade,sa podstawa zeby mnie wniosly ale i zeby nic sie nie stalo..jako ze mam ten problem z zylam wiec postaram sie o tym kiedys napisac wiecej..niebezpieczenstwo jest dosyc wysokie w gorach ..cisnienie,gestnienie krwi,skrzepy ktore usadawiajac sie w tetnicy plucnej spowoduja smierc przez uduszenie..po badaniu wyszlo ze takich skrzepow nie mam,teraz nic mi sie nie dziej,ale w gorach moze a nie musi,prawdopodobienstwo jest duze,wiec nie moge ryzykowac..nie moge byc egoistka,bo mam przeciez dla kogo zyc..no wiec glownie rozchodzi sie o kase..mam juz od kogo pozyczyc oddam ratami do konca roku i po sprawie :)no lece bo sie zagapilam yol yol :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki