3/10/2010

festiwale podroznicze cd..

no to juz po wloczykiju..prezentacja odbyla sie w przyjaznej atmosferze,moze nie przyszli wszyscy moi znajomi ktorych chcialabym zobaczyc..no ale jakos nie zapraszalam specjalnie,bo myslalam ze jak przeczytaja w lokalnej gazecie to wpadna..trudno..ale marlenka i ilonka byly,macius i moja mama i dziadkowie arka i super..nawet mistrz ceremoni sie pojawil bijac sobie brawa jak sie pojawil na duzym ekranie,ale wolal biegac z mackiem ..do microfonu nic nie powiedzial bo sie zawstydzil..my cos tam podukalismy, wczesniej majac juz rozgrzewke z rana w radiu szczecin(nie odsluchalam,ale mp3 zamiszcze wkrotce na blogu el camino)poniewaz w sobote z rana wyrwal mnie przemek z lozka czy pojade do chojny ,bo wypadla jedna prezentacja..a koncert w piatek trwal do 2 chyba wiec bylam mocno nie wyspana..ale ruszylam 4 litery bo mialam na to godzinke,mam takie szkolenia z markiem zeby sie szybko dosyc zbierac wiec nie mialam duzego problemu..zobaczylam troche chojny bo byla wycieczka i w samo poludnie poleciala drugi raz nasza prezentacja..po niej opowiedzialam pare rzeczy zachecajac mocno do odbycia takiej podrozy..potem odbyly sie jeszcze 2 prezentacje..no i muszynski jest mistrzem nie dosc ze ciekawie opowiada to i przystojny gosciu i zdrowo pojebany(taka kategoria ludzi,co sie pakuja w dosc ekstremalne rzeczy-atacama,rajdowcy dakaru mieli problemy a tu pieszo)..dalam mu ksiazke i 2 filmiki mojego zdroowoo p. partnera ..no byla degustacja potraw kuchni wloskiej,smaczna aczkolwiek ten deser z mleka mi zaszkodzil z lekka..potem pogadanki z chlopakiem ,ktory na koniec powiedzial ze fajnie miec starsza dziewczyne(taka ze 22 lata,bo on ma 19)troche sie usmialam i powiedzialam,ze starsze dziewczyny mysla odwrotnie,o czym tu gadac z takimi mlodymi :)robic moze tak ale gadac hehe..ale zmienilam zdanie..dosc ciekawy swiata i uroczy mlody chlopak,zycze powodzenia na el camino i na maturze :)a andrzej zapytal czy my czyli jula-cora przema 11 lat i ja to kolezanki..:)

dobrze ze mam juz partnera i dziecko..w piatek lecim na gdynie-kolosy ,prezentacja na fotoplastykonie el camino..bedzie troche ciekawych propozycji,ktore chcialabym zobaczyc..wezme pare ksiazek do sprzedania i filmow..bedzie mozna kupic za 20zl lub 50zl caly zestaw 3 dvd z ksiazka..jakos na te buty zbieranie kasy mi nie idzie..ciekawe po ile bilet do gdynii..a prezentacja to sam filmik pol h,nie bedzie tam ble ble..mam cisnienie na bieganie i sporty silowe,po rajdzie oczywiscie..zaczne biegac z wozkiem i arkiem ,bo nie wyjdzie mi poranne bieganie o 6..wczoraj posiedzialam nad pikiem lenina(niepodleglosci) i wyczytalam ze -20 w trojce,tylko musze sie upewnic czy latem..przeciez nienawidze zimna,mam lek wysokosci itd itp..to dopier bedzie jazda :)juz samo latanie i dostanie sie w miejsce przeznaczenia przyprawia mnie o mdlosci..najbardziej sie obawiam wysilku takiego z dnia na dzien czy wstane z namiotu..w hiszpanii bagaz byl na rowerze ale teraz mam miec go na plecach..mysle ze bedzie fajnie:)tylu chlopakow bedzie ,ze bedzie wesolo..i za markiem sie stesknie bo nie od poczatku razem jestesmy tylko od bazy rozpoczynamy..jest jeden plus moze nie bede nosic namiotu heh,a propos nie mam jeszcze sprzetu za duzo,raczej mniej niz wiecej..czolowka za 7e :)google sprzed 5 lat z tesco znalazlam nie uzywane..ostatnia podroz mnie nauczyla ze nie ma sensu brac nowych rzeczy..no w moim przypadku nie mam nic to wiekszosc bedzie..nowa bluze np wkrecilam w drugim tygodniu w lancuch roweru,upadlam w pampalonie na swierzo malowane pasy..itd,ile rzeczy sie gubi ze zmeczenia..najwazniejsze dla mnie to sie nie zgubic,nie dac sie zgubic w gorach klonowi..i te szczeliny bez paniki po drabince przechodzic..zaczynam sie ekscytowac wyprawa,od jutra wchodzi mars na grubo wiec warto zabrac sie za nowe przedwsiewziecia i za sporty..potrwa to do czerwca..a potem wchodzi praktyczna panna i powinno sie udac cos zadzialac w gorach..maj trzeba uwazac ,bo bedzie awanturniczo i bojowo,lepiej siedziec cicho,nie wzniecac konfliktow..no
a propo jaj swiatecznych,i wojen i wloczka na ktorym zapoznalam sie z tworczoscia tymona ,no luzik,ten tekst zdwojone ja jest niezly panowie..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki