9/25/2008

ekojadek..

stronka ze zdrowa ekologiczna zywnoscia mojej siostry julity..nazwa powstala podczas burzy mozgow i sie przyjela..kazdy zapamieta jak uslyszy..nasz kolega Sebastian to az sie poryczl ze smiechu do sluchawki,za duzo po prostu w zyciu sobie nawrzucal do organizmu roznych swinstewek i tak mu zostalo..ale to fajny gosc.kazdy reaguje roznie..a najwazniejsze to propagowac zdrowy i ekologiczny styl zycia w tym zgnilym swiecie..jestem jaroszem od 17 lat, bo ryby zajadam a w ciazy tylko lecialy sledzie do zoladka ..i tak chce wychowac w takim mysleniu mojego synka..zwierzatek sie nie zabija..mleko krowie dla cielatek a za szczepionkami sa fakty niedostepne i ukrywane..wiec lekko nie jest..ale jezeli arek kiedys dojrzeje i bedzie mial wlasny swiatopoglad i rozny od mojego to jestem tylko wlocznia ktora strzale wypuszcza w swiat..no tak wiec lyzka kopiemy sobie grob..robaczki dbajcie o siebie, bo CUD to Cialo,Umysl i Duch..dobre jedzonko,bieganie i do kosciolka..albo inny zestaw pasujacy pod te haslo..kto co lubi..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki