5/26/2010

stuk puk..




foto by Tarna

jestem juz na zielonej wyspie
duzo sie dzialo,nie polecialam w terminie,posiedzialam tydzien dluzej
teraz sie ogarniam z powrotu i domykam wszystko co jestem sama w stanie ogarnac,posilkujac sie znajomymi..dziekuje przemkowi za sprzet od malacha ,ze zawiozl rzeczy chlopakom przy okazji do gdynii,sylwii ze mi te mate do spania w niemczech ogarnela,zeglarzowi za she wee(zakupy inernetowe ktore mi nie wychodza w obcym jezyku),
babciom ze pilnowaly arka jak mama byla na operacji nogi,natalce ze mnie zawiozla i cierpliwe spedzila ze mna dzien opercji,tarnie ze mi cyknal pare fot i siedzial z nami do nocy z ilonka,i jej za wsparcie,elizie za wspanialy pokaz tanca i zaproszenie na bankiet,dawidowi ze mnie wozi na lotnisko..panu burmistrzowi i pani z urzedu..kasi za recepty,markowi ze mnie finansowo wspiera w wyprawie(bilety,sprzety oraz operacja) i pewnie nie wszystkim jeszcze podziekowalam ..a wiec jeszcze sie ogarniam,bo niedlugo wyjazd..z markiem wyjezdzamy osobno,bo on na motorze,my samolotem..razem tez nie wracamy..wchodzimy na pik lenina w grupie i podejrzewam ze i sama bede wchodzic,po wyprawie w hiszpanii wiem ze go nie bedzie blisko..cos na za daleko do siebie niz blizej..ale jezioro jest tak czyste jak rzeka ktora do niej wplywa,bo to ona ozywia jezioro..kobieta-mezczyzna..na tym skoncze ,bo nie wiem czy uda mi sie jeszcze cokolwiek napisac do powrotu ..nie wiem czego naucza mnie gory..moze pokory i cierpliwosci,a moze walki o siebie..bo pierwszy dzien lata nie tak mial wygladac..wianek na glowie i milosc w sercu..zapraszam do sledzenia wyprawy a potem na zdjecia i film,ktory kiedys tam powstanie..bede probowac jak najwyzej wejsc i zejsc,wrocic do arka..bo az tyle mam..



p.s warto obejrzec wszystkie czesci..
z serca plynie wibracja..i zapraszam do mnie na masaz dzwiekiem(misami metoda petera hessa)-misa brzuszna,stawowa i sercowa..odsylam do postu o masazu dzwiekiem

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

free counters darmowe liczniki