5/01/2010

materac do masazu..

www.habys.pl

wczoraj dostalam w darowiznie super materac do mojej pracy :)tak abym mogla jeszcze cokolwiek dorobic na wyprawe,musze miec jeszcze w kieszeni troche grosza na wize,dostanie sie z biszkeku do osh ,jedzenie,dlugi itd..jutro mam pierwsza klientke w moim pokoiku masazy..chcialabym pociekowac firmie,ktora mi w ten fajny sposob pomogla:)
a tak poza tym robia dobre stoly do masazu i inne akcesoria..naprawde sympatyczni ludzie,ktorzy pomagaja innym..

materac skladany do shiatsu mam na stole ktory zrobil mi kolega luk na urodziny :)jemu tez wielkie dzieki,poratowal mnie jeszcze super googlami..kazdy drobiazg kosztuje..

jeszcze mi troche brakuje..buty spatniki lub koflachy..wszystko finanse,wiec trzeba to jakos pogodzic i szukam jak najtaniej ale i dobrej jakosci..bo palce nie odrastaja w razie czego..

firme wklejam do siebie na bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki