4/26/2009

ból głowy..

boli mnie głowa od 3 dni wiec przekazuje wiedze dalej..mnie akurat nie dają żyć zatoki a zwlaszcza prawa paskuda..osobiście stosowałam opaske gorczycową na głowe,calium bichromicum(homeopatia),odkrycie ostatnie kawa podnosi cisnienie i czasem te zatkaną zatoke potrafi odetkać,nie stosować z homeopatią równocześnie,i regularne stosowanie spraya do nosa homeo o nazwie euphorbium(hell)..no i chyba polece na alupunkture,bo mnie dobija ostatnio i wykańcza..nawet mam wyrwaną ósemkę w szczenie..no cóż wiem chociaż od czego teraz pytanie jak się tego pozbęde?wiemy co i mamy przyczyne szukamy sposobu..innym cierpiacym wytrwałości życze i skutecznego odnalezienia sposobu na ból :)dobra niedobrze mi ide spać..

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki