11/19/2008

SS LSD..

nie wiem czy pisac czy do garow lezc..arek spi,dzisiaj konczy 11 miesiecy i zobaczylam 4 zab na gorze,ladnie sie skomponowal z druga jedynka w czasie..mnie zle i zimno ciagle,moze to grypa ale wypoce to na silowni mam nadzieje..20 min maszyna,10 min kajak,30 min silka,20 abs i 20 min bieganko..potem nie moge spac taka jestem fit..a wiec plan jest taki ze sobie robie sile i rzezbe,duzo na lapki,coby wiosna probowac sil w skalkach,a potem rowerem do hiszpani i latac na kejcie o ile bedzie mi dane przezyc te okrutna zime ..no ale popisze cos moze z innego zrodelka przeszlosci..tak sem miala kiedys kapelke pankowa,graly prawie same laski,publicznie na 2 wsiach 2 koncerty..majac 16 lat zapragnelam posiiasc umiejetnosc grania na garach,ale po wielu perypetiach zwiazanych z chlopakami,ktorzy chcieli cos podczas tej nauki miec dla siebie zrezygnowalam i..kupilam sobie gitare ..od sasiada ktory mnie dobijal wysokimi dzwiekami swego grania..on potem ibaneza i jeszcze gorzej mi sie spalo..a ja dalej uparcie chcialam sie nauczyc grac..chodzilam do sasiada a potem do bloku obok..po slowach ''bedziesz umiala to lepiej zagrac ode mnie przyjdz''tez moje morale i zacietosc opadly jak jesienne liscie..powoli i w pieknym stylu..no ale gralam sobie w domu ze 2 rify i wymyslalam teksty i melodie..marzylam o zespole lasek samych..namowilam ze 3 i przychodzily do mnie na chate i przy radiu robiacym za wzmacniacz cos tam rzezbilysmy..potem sie udalo miec proby w gdk a za sprawa drugiej wokalistki ktora zaprosilam do wspolpracy..potem posypalo sie z perkusistka..wogole bylo do bani..zeby to jakos mialo power..to byl tez czas mojej matury i olki ktora spiewala,czasem ktos nie przyszedl na probe itd..no ale perkusista sam zapukal i chcial z nami grac..gralismy proby od lutego do czerwca w gdk i tam tez zagralysmy swoj pierwsz koncert,potem w weglincu na dworze w remizie strazackiej..heh jeszcze trzymalam wszystkich za ryj zeby nikt nie pil przed koncertem..spotkalysmy sie z milym aplauzem..koles zrobil jakis artykul i zaprosil na nastepna wies i nastepny koncert we wrzesniu..ale skonczyla sie nauka i ja i olka wyjechalysmy z miasta..ona do kalisza tanczyc ,a ja do wrocka wglebiac sie w medycyne naturalna..no i co dalej..a to ze ta gitara caly czas chodzi za mna..i po przyjezdzie po 1,5 roku z niemiec kupilam sobie taka jaka bym chciala miec ..oczywiscie limited..people are strange..ma napis i ma na 12 progu kocie oczy..nawt zagralam na niej pare prob z samymi chlopakami dla odmiany,bo muza to brak muzy czyli pank i fajnie bylo..2 miesiace i wyjechalam do irlandii w ktorej zostalam..chlopaki mnie wyrzucili z zespolu wczesniej juz bo mnie nie bylo miesiac a moje miejsce zajal koles a propo ktory gral w naszym zespole dziewczat heh..gitare przywiozlam w sierpniu i sobie na niej czasem brzdakam z czego najwieksza ucieche ma arkadiusz..fajnie jakby gral i nauczyl matke..heh namowilam (hmm moze ja mam jakas zdolnosc namawiania)a moze to sie zwie skuteczne naciskanie(czasem mozna napotkac duzy opor,kiedy namawia sie do dobrego,chyba wina ksiezy z ambony)zeby takie moje brzdakanie i to co kiedys wymyslilam moglo pojawic sie na czyms trwalym..w tym przypadku stal sie sam poczatek z fotkami na filmie marka..nie ma tam nic wzmienione kto tak falszuje ale satysfakcja jest..z tego ze mozna jak sie chce zrobic rzeczy o ktorych sie marzy i mysli..choc moj wyjazd do niemiec trwal okolo 5 lat od momentu pragnienia wyrwania sie z tej polskiej biedy..wiec zycze wytrwalosci i milosci do siebie nawet jak ma sie do pokonania i przeciwko sobie wszystko i wszystkich..to nic nie ginie w przestrzeni..pojawiaja sie nowi ludzie(myslacy podobnie),sytuacje i mozliwosci do dokonania nawet niemozliwego..i tak w tej swiadomosci trwam..nastepny przystanek to wlasna dzialanosc na bazie tego co umiem i co sprawia mi przyjemnosc..dluga droga,ale nie niemozliwa..zaczyna sie od pierwszego kroczku na szczyt..
tutaj zamieszczam moje granie na gitarze jakies 2 lata temu..troche leniwy ze mnie muzyk,bo siedze(jakos lepiej mi sie gra)..
badzmy wszyscy na tym swiecie wielcy dla siebie i dla innych..wspierajmy sie a bedzie peace end love na na naszej matce ziemii..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki