8/25/2009

prezent..

no i niepotrzebnie mówiłam o prezencie,kupiłabym voucher i już..skok spadochronowy w tandemie z widokiem na tatry..nie to nie,czuje się obrażona,czekan lepszy phi,to materia ,która najprawdopodobniej nie przeżyje kolejnej wyprawy..a wspominać by można do starości :)niepotrzebnie się człowiek wysila..no cóż sama sobie polece w następnym roku jak się uda zarobic,a zarobiłam w niedziele pierwsze pieniądze na masażu,które co do grosza wydałam na następny dzień w księgarni :)nie mogę się powstrzymać,w irlandii nie kupuje,a tutaj ..książki o homeopatii jak homeopatia dla dzieci i w leczeniu przeziebień,poradnik co dziecku wolno,czyli o rozsądnym ustalaniu granic,też dla taty do poczytania..no i o domowej szkole przetrwania,porozumiewanie się miedzy strukturą złożoną która sie zwie rodzina..tato do syna przyjeżdza i tęskni za nami,my też ale zajęci jesteśmy z arem obchodzeniem wszystkich placów zabaw w mieście oraz spotkaniami dawno nie widzianych znajomych,ciotek i wujków..w sumie mamy się jak pączki w maśle,aru tylko nad ranem stęka i go biorę do łóżka,bo mu zęby następne wychodzą i tak się turlamy do 8.00 ,potem to drzemie mama z synem bo nie daje rady coś w samotnym chowaniu syna..dzisiaj rano rzucił w mame samochodzikiem w twarz,więc mam bolesne wspomnienie dzisiejszego poranka..no i robi sie dzieciak rozbestwiony tak ,ze zaczynam oglądać nianie w tv..dzisiaj też odezwały się znowu zatoki,ale w nowej ksiązce o homeopatii mam więcej podanych leków to będe ekperymentować..podejrzewam,że biegajac mnie owiało..aa wczoraj to koleś mnie zdublował ze 3 razy przy 5 okrążeniach..w czwartek z koleżanka idziemy mierzyć sobie czas na 1ooom na stadionie..i jednak chyba nie pobiegne na przełajach ,bo są dosyć pozno a do domu też w koncu bedzie trzeba wrócić,zarabiać i kucharzyć..no i lansować sie regularnie,co niektórym się nie podoba(nie podoba sie to nie czytać!)albo samemu kreować swój wizerunek..a to ciężka praca i dużo czasu zajmuje..teraz będzie go coraz mniej,bo praca zajmuje jego większość..więc gdy dziecko małe to można ,albo spać tym czasie albo klepać na klawiaturze..teraz pisze mniej,bo i czasu nie mam,bo biegam i sie zaparłam,każdy się może zaprzeć jak chce i dażyć do celu..tylko cel trzeba mieć i najlepiej go napisac i z datą najlepiej..i orać..no to tyle,bo ide spać,wyspać sie tez trzeba żeby radośnie witać dzień,a moje poranki ostatnio koncza sie przmocą ze strony arka..no to lulu..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

free counters darmowe liczniki